Alla inlägg under maj 2010

Av johanna widén - 3 maj 2010 18:27

Igår när jag slutade jobbet så åkte jag och Magnus upp till pappa för att se hur det går med köket men han var inte hemma. Men vi tog oss en titt ialafall och Tjötade lite med Syrran och hennes kille.


Vi bestämde oss för att köpa lite  frukost och åka hem till Magnus föräldrar och äta det ute i solen. Senare så blev det Strandgatan med Cissis och timon. Otur som vi hade så var det inte alls lika varmt när vi kom dit för då hade alla moln tittat fram.

Vi träffade på Rahm,Ricky och Jonny där. Sen började vi bli lite hungriga så vi gick hem till Cissi och lagade mat. lr snarare grabbarna lagade mat medans jag och Cissi läste solo:) det blev även humorgalan som inte va nån större hit och en film på det.

Av johanna widén - 1 maj 2010 17:38

Gårdagen spenderades hos Cissi och Johanna. Det var förfest på båda ställena.

Jag tänkte först följa med ut även om jag inte hade druckit något men sen när dom bestämde sig för att gå ut så kände jag att jag lika gärna kunde åka hem och vakna utvilad till jobbet. Men utvilad var jag inte när jag vaknade. Pratade med magnus igår kväll och hade svårt att somna så runt kl tre somnade jag.

  

Förts hade jag instoppat linne men kändes bekvämare med linnet utanför kjolen så det blev så resten av kvällen. hade även mina nya långrandiga strumpbyxor från Lindex.


Utstoppat linne.

  

Av johanna widén - 1 maj 2010 09:20

Idag blir det jobb 10,00 - 10,00 söndag.

Ovido - Quiz & Flashcards