Alla inlägg under januari 2011

Av johanna widén - 26 januari 2011 20:38

Dessa är påväg till mig just nu. Från Laila Bagges kollektion...


  

Av johanna widén - 26 januari 2011 19:39


Idag på morgonen träffades vi i våran basgrupp och diskuterade några frågor vi hade fått i uppgift att göra inför morgondagens lektion.

Jag har även varit hos frissan och klippt upp håret så det blev en bättre frisyr. Tunnade även ur luggen för den var så jädra tjock. Jag har väldigt tjockt hår men så länge håret inte är längre än axellång är det snyggare att tunna ur det  tycker jag. Sen när jag får längre hår kommer jag att vilja ha mitt tjocka hår.


Jag har även färgat håret. Jag har länge funderat på att färga håret koppar eller mörkare. Redan i sommras började jag fundera på det. Anledningen till att jag bestämde mig var att, jag bara fick det riktigt vita första gången jag färgade håret. De andra gångerna har det bara blivit ljusblont och inte vitt. Så nu fick det bli en förändring. Det blev koppar färg.


Jag har inte vant mig ännu så jag vet inte om jag är nöjd lr inte. Det återstår att se vad jag tycker när jag vant mig med färgen.



 



Dessa snygga örhängena hittade jag på nätet och har nu beställt hem.

Av johanna widén - 25 januari 2011 20:09

Min dag började med föreläsning av Arne om Missbruk. Eftermiddagen hade vi en föreläsare från Länken, (Missbrukare som är nyktra). en mycket intressant dag. Jag har också hunnit träffa den tjejen jag är kontaktperson åt. Just nu sitter jag och väntar på att handbollen skall börja.


Sverige- Danmark



Kommer bli en ruggigt bra och spännande match tippar jag på.

  

Av johanna widén - 24 januari 2011 15:12

Idag har jag vart i skolan öven om jag kunde varit piggare. Följde även med Lina och Therese och tog en fika efter skolan. Nu skall jag bara ta det lungt så jag kan bli frisk snabbt.

Av johanna widén - 24 januari 2011 15:06

Igår var jag inte bakis men helt slut ändå. Har börjat hosta och blivit snuvigare och det känndes i kroppen att orken inte är som den brukar. det blev en lugn dag igår.


Jag gick till fyrkanten och kollade när vargöns damer tränade fotboll. Jag har länge funderat på att ta upp fotbollen igen och har nu har jag nästan bestämt mig. Nu skall jag bara blir frisk så jag kan börja träna med dom. Får se om jag tycker det är lika roligt som jag gjorde när jag slutade. Blev även Kinamat från Golden flower igår och korpenmatch för Ben dóver..

Av johanna widén - 23 januari 2011 13:06




Igår var det Bollywoodfödelsedagsfest hos Frida och Roger. Det var Frida som var födelsedagsbarnet. Tack för en mycket trevlig fest...  



Min och Fridas utstyrsel igår...




   




Linas kompisar hade lyckats få låna riktiga outfits, Riktigt fina...


         



    


Jag låter bilden tala för sig själv... haha


Av johanna widén - 21 januari 2011 12:02

 

Jag försökte gå ut i det fina vädret och fota lite men orken var inte riktigt med mig men några foton blev det ialafall. Jag hade tänkt träna idag men kroppen känns helt slut, kännert att det inte är bra att utsättta kroppen för träning med tanke på hur jag känner mig. Det känns som jag är påväg att bli sjuk.

 

Bemaningen ringde och undrade om jag kunde jobba 1,5 timme idag hos en tjej i Vargön. Jag sa ja iom att det var så kort tid så mellan 14:30-16:00 jobbar jag idag.


Idag har jag lite saker att pyssla med här hemma. Bla att sy klart mina kläder för morgondagen. jag hoppas att de kommer bli bra men det får bli som det blir.




  


 


 


   




  

Av johanna widén - 21 januari 2011 11:29

Igårvar en mycket bra dag. Den började med psykologiföreläsning sen så hämtade Magnus upp mig så åkte vi mot gbg. Vi stannade på vägen och hoppade in och köpte en Lp spelare. Magnus hade pratat på att han tänkte köpa nått retro som jag skulle gilla men jag hade aldrig kunnat lista ut att det skulle vara en skivspelare. Jag blev glatt överraskad när jag fick reda på det.


Vi åkte vidare mot Gbg för att gå in i skivaffärer och köpa lite lp skivor. Jag hittade ingen jag ville ha för tillfället så får beställa på nätet. Men jag har ju mina tidigare skivor med Simon and Garfunkel, the doors och Bob Dylan. Vi han även med en sväng in på Weekday där det var superrea. jag fick med mig tre par jeans ut från butiken. De kostade bara 100 kr styck så det var som hittat.   



Vi mötte även upp Syrran i stan, vi gick runt tillsammans. Hon skulle också på matchen men tyvärr hade vi inte platserna bredvid varandra men kul att träffa henne en liten sväng ändå.


Fick även med mig 2 st Skarfar från Beyond retro och en sak jag skall ha till bollywood temat imorgon men det visar jag inte.  Ett par döskalle örhängen också.

  

Strax matchstart.

  


       

Det var en sådan sjuk stämning i skandinavium. Alla var taggade på läktaren för att heja fram Sverige.     


Segern är vår....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards