Alla inlägg under februari 2011

Av johanna widén - 2 februari 2011 09:06

Idag blir det jobb 10:00- 09:00 imorgon. Efter jag slutat blir det att cykla direkt till skolan.



Av johanna widén - 2 februari 2011 09:03


Igår kväll åkte jag och Magnus till Uddevalla och såg denna filmen på bio. Den var inget vidare bra men blev en liten tripp ialafall.

  

Av johanna widén - 1 februari 2011 16:57


Just nu sitter jag med en toning i håret. Köpte ne typ mörkblond toning. Jag hoppas att resultatet blir lite ljusbrunt och att det röda syns igenom lite lagon. Får se hur resultatet blir.

Skall strax åka bort till Hildings kiosk och hämta Leila bagge örhängen som har kommit.




Har även haft finbesök av Frida idag. Blev en kopp kaffe och lite tjöt.


  

Av johanna widén - 1 februari 2011 13:37

Söndag:

Jag och magnus var uppe på berget på morgonen och grillade korv och gick tipspromenad om Anna. Sven-olof hade fixat lite kalas för Anna som fyllde år.

Sen började jag jobba kl 15:00. Fick som tur va se handbollen på jobbet. Trotts att de förlorade så gjorde de en bra match.


Måndag:

Det blev jobb till kl 09:00 på morgonen igår. Direkt till skolan för psykologiföreläsning.


Jag gjorde även min allra första träning med Wargöns IK igår på konstgräset. Det käns att jag inte spelat på 7 år. Bollkontrollen var inte riktigt där den var när jag slutade. Tänkte gå på träningen imorgon men nu ringde bemaningen så det blir jobb imorgon till Torsdag och direkt till skolan från jobbet på torsdag.

Av johanna widén - 1 februari 2011 13:24

Fredags:

 i fredgas blev det jobb fram till kl 17:00. efter det åkte jag hem till mamma och kollade på sveriges match i handbolls vm. Syrran var också där så det var trevligt. Sen åkte jag en sväng och kollade på Guldskridskon. TYvärr så slutade de på Andra plats pga av målskillnad. Men en bra resultat ändå, trotts att det hade kul om de försvarade förra årets vinst.


Lördags:

Jag och magnus var på Hi-fi punkten och kollade högtalare och förstärkare. Vi lånade med oss ett par hem för att lyssna på ljudet hur det lät här hemma. På kvällen var tanken att vi skulle ha inflyttningsfest men den var vi tvungna att ställa in pga att Magnus inte var riktigt frisk. Men jag hade ändå lite fest ändå.


Lina,Jessika,Jonas och Zandra


  

Syrran Rebbi, Jocke och andra syrran Julle hamnade bakom timon tyvärr...


  

Johannes, Kaggen och Magnus huvud...


Fick även besök av systrarna Bussqvist, Carro,Terre och Cissi var också här men inte när korten togs...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards