Alla inlägg under juni 2011

Av johanna widén - 30 juni 2011 22:35



Igår direkt efter träningen åkte jag till Trollhättan för att fira Cissis födelsedag på Butlers. En mycket trevlig kväll. Varmt och skönt.


  

Cissi öppnar presenterna.


  



 

Av johanna widén - 30 juni 2011 22:26

Idag har jag varit hemma hos Jonas och Zandra och fortsatt med målandet. Har kommit en liten bit frammåt. Började på fisken,tigern och giraffen idag.   




















Hade sista matchen innan sommaruppehållet ikväll. Tyvärr blev det ingen vinst men, hade vi bara fått vårt spel att fungera så hade vi tagit dom.      

Bild tagen mot VIF så startelvan såg inte riktigt ut som på detta kortet.

  

Av johanna widén - 29 juni 2011 17:32



Nu har jag gjort beställningen poå klänningen jag tittat på. en Virkad klänning.



 

Av johanna widén - 29 juni 2011 17:12

Min dag började redan kl 06:00 imorse när jag vaknade på jobbet och det var dags att börja jobba. Sen när jag slutade kl 09:00 cyklade jag hemmåt och sa hej då till Älsklingen som åkte till Borlänge för Peace and Love festivalen.Jag skulle också velat vara där men får ta det nästa år och hoppas det är lika många bra band nästa år. Efter att han åkt cyklade jag in till stan igen och fixade Cissis presenter. Hon fyller ju år idag. Stort GRATTIS till dig.  


Tog mig ner till skräckland och hoppade i bikinin, fick även sällaskap av Lina och Frida när de slutade jobbet. Årets första dopp är gjort. Det kändes inte som 20 grader som termometern visade. är hemma och skall strax bege mig till fotbollsträningen.

Av johanna widén - 28 juni 2011 21:12

Idag har jag njutit på balkongen och även fått besök av Lina och Frida som kom och kollade Sverigematchen med mig. Mycket trevligt . Sen cyklade jag och Lina och kollade korpenmatchen. Cissi var också där. Var fruktansvärt varmt att titta på så förstår att grabbarna tyckte det var jobbigt. Nu sitter jag hemma och skall strax åka och jobba. Blir sovandejour fram till 06:00 imorgon och sen jobb till kl 09:00. skönt att komma hem tidigt imorgon och självklart hoppas jag på sol.  Måste hoppa på cykeln. hörs och ses

Av johanna widén - 28 juni 2011 01:11

Idag har jag varit övertalig så viste inte om jag skulle bli inringd kl 07:00 lr inte. Men så blev fallet. Fick jobba till kl 16:00. har även hunnit med en fotbollsträning och efter det bio med tjejen jag är kontaktperson åt. Det blev:


 

Av johanna widén - 28 juni 2011 01:07

Midsommardagen jobbade jag ett dygnspass och vare bra sliten iom lite sömn natten innan. Fick dessutom jobba över på söndagen så slutade inte kl 10:00 som planerat utan 14:00. så blev att åka hem och slänga i mig lite käk innan samlingen. Vi hade nämligen match mot Mellby i söndags. Matcjhen slutade 3-1 till oss. Vi gjorde ingen bra första halvlek men kom igen i den andra. var fruktansvärt varmt att spela. efter matchen åkte jag och Magnus och Grillade i trollhättan med bla kaggen, hans tjej, per, johannes, cissi och timon och några till som jag inte kan namnet på.



Av johanna widén - 28 juni 2011 01:04

Jag har fått förfrågan om jag skulle vilja måla något på väggen i Jonas och Zandras blivande barnrumm och självklart sa jag ja. Det kommer bli 13 st djur när det är klart men här ser ni några av dem. Åsnan, sköldpaddan, Grisen och späckhuggaren är helt klara.


  


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards