Alla inlägg under maj 2010

Av johanna widén - 7 maj 2010 09:18

Ihelgen gör jag mina dubbeldagar. Vilket betyder att jag jobbar idag tills imorgon och sen Söndag-Måndag. Nu ska jag strax cykla  bort till jobbet. Kanske bloggar på rasten men antar att det inte finns så mycket att säga. Imorgon blir det nog en sväng till Arenan på en skatetävling. Gå in på http://www.junkyardskateolympix.com/ för mer info. Någon som är sugen på att hänga på?


Av johanna widén - 6 maj 2010 20:36


Nyss hemkommen efter ett skönt 55 minuters spinningpass. Nu blir det till att dela upp all köttfärs i lagom påsar för att frysa in. sen ska jag fixa lite mat och även hämta magnus på jobbet kl 23.

 

 

 






Jag har glömt att säga att jag fick en liten present av Magnus igår. Jag fick ett par Better bodies hotpants. Dom blir perfekt att använda till sommaren.           Tack älskling  


  



  

Av johanna widén - 6 maj 2010 20:21

idag när Magnus skulle till jobbet åkte jag med för att få bilen. Jag behövde den för att storhandla på Willys men innan det hoppade jag in på överby för att hitta svarta och vita tygdojer. Förra årets har jag slängt pga hål i hälen. Dom brukar bara hålla en sommar så nu har jag införskaffat mig sommarens par.  


Jag införskaffade även en del måste ha saker som inte är så roligt att lägga pengar på. Bla en concealer. jag tog beslutet att satsa på en lite dyrare och drygare istället för att köpa billigare och oftare. Så det blev en dior concealer.

Jag hade även slut på mitt powder upp av Lanza. för er som inte vet vad det är är det ett pulver som gör mer volym för håret utan att det ser fett ut.  



Sen blev det ävern ett par örhängen och strumpbyxor och hittade äntligen min dödskallering som jag letat efter. Det blev även en kjol för 50 kr som man kan ha istället för ett långt linne. läppglans för 10 kr blev det också. Antar att det inte är så bra iom priset men men.

  

Av johanna widén - 6 maj 2010 20:12

Idag blev det en lång fika med Jessica i det underbara vädret. Det var jätte kul att träffa dig. Det var aldeless för länge sedan vi sågs , men det får bli ändring på det nu när du har nya arbetstider.  


  

Av johanna widén - 5 maj 2010 21:29

 Idag har jag fikat med Frida. Vi tog även en sväng till erikshjälpen och vero moda. efter det har jag rensat garderoben. Det låg kläder över hela lägenheten. Jag har lyckats fixa två lådor till Magnus i garderoben. Jag tog ett avbrott i rensandet och gick på  och efter det blev det en powerwalk på 5 km med Frida.

  

           

     Dessa halsband hittade jag för en billig peng på Erikshjälpen.


   

Blev även denns sjal från Vero moda. Jag vet att jag har sjukt många sjalar men kunde inte motstå denna.

Av johanna widén - 5 maj 2010 20:42


 

  

Av johanna widén - 4 maj 2010 16:24

idag händer det inte mycket mer än att jag  jobbar.Jag började kl 10,00 i morse och slutar imorgon kl 10,00. Jag är bara hemma på rast just nu.  

ha en bra dag!!!


Av johanna widén - 3 maj 2010 18:33

Min dag idag har jag spenderat i solen på balkongen. jag har även börjat lite smått att rensa ur garderoben. Mitt mål är att magnus ska få in sina kläder i garderoben. har en hel del kvar att göra men tar lite i taget.


Nu har jag precis kommit hem från ett Bodypump pass och är helt slut.   Det brände bra i kroppen, vilket det ska göra:) ska hoppa in i duschan för att sen cykla bort och kolla på seriepremiärmatchen för Ben´d over. efter det blir det att fixa käk tills Magnus slutat jobbet. 


Kom och kolla på matchen om ni har lust. Vid bilprovningen kl 19,30

Ovido - Quiz & Flashcards