Alla inlägg under april 2010

Av johanna widén - 30 april 2010 10:45

Min dag idag ser ut såhär.


1. Gå en powerwalk  till blåsut och hämta min cykel.

2. Hjälpa Martina och marcus att flytta.

3. På kalas i vargön. Magnus bror Jonas fyller nämligen år idag.  Jag får        tyvärr åka dit själv iom att magnus är i Lund men det ska allt gå bra ändå.  

4. Hämta upp Cissi när hon slutat jobbet och åka till johanna Göthblad på förfest. Blir nyktert för min del iom att jag jobbar imorgon.


Dessa två filurer skall jag hjälpa flytta idag.

  

Av johanna widén - 29 april 2010 18:29

  

Jag köpte även en kort skinjacka i Måndags som jag har ändra lite.

Jag har köpt tyg, öljetter och ett spänne och gjort mig ett skärp.

                                              

Före:



Efter:


 

Efter:  

Av johanna widén - 29 april 2010 18:20

Igår blev det gymmet+powerwalk. Idag blev det också en powerwalk på ca 5 km. Det kommer nog bli en hel del powerwalkar i sommar. känns mycket roligare att träna ute när det är fint väder. Har även fått iväg en ansökan till komvux om en ky utbildning. Nu har jag precis varit och fikat med carro, Sasse och Kerstin  


Vi bestämde att vi ska ut och dansa snart. Var så sjukt länge sedan. Sasse är king på att dansa. Hans rytmer skulle jag vilja ha.


Magnus åkte i förmiddags till Lund så han träffar jag inte förrens på Söndag när jag kommer hem från jobbet. Kommer sakna min älskling men är bra att längta efter varandra ibland. och så vet jag att han kommer ha så sjukt kul i lund med Oscar och co. Lund invarderas över valborg av människor som festar.  


Nu ska jag strax till Carro och käka och kolla på film.

Av johanna widén - 29 april 2010 18:06




      



 
  Solbrillor från Pondus.


  Solbrillor med rött på insidan från Bikbok.


  Efter att min foundation från startkittet tog slut blev det en ny foundation från Id Minerals. blev även en mörkare nyans. Blev också lite ögonskuggor. Har letat efter  en billig  turkos ögonskugga och det hittade jag på H&M.


Blev en sådan här klänning i svart också.


  

Örhängen blev det några stycken och en ring.  

  

Av johanna widén - 27 april 2010 17:58

har varit dålig på att uppdatera vad som har hänt i mitt liv dom senaste dagarna. i lördags tog jag och Carro bussen till Cissi där vi stannade en stund innan Bea kom och hämtade oss och körde till Lollo som hade fest. Magnus åkte även med oss dit. Det blev några öl och cider men en lugn kväll som slutade med att några åkte till trollhättan och resten gick till Tg.

 jag var inte alls var sugen på att gå till Tg så jag och Magnus gick hem istället. Söndagen spenderades med att hjälpa mamma med att ralla ved.


Sen hjälpte jag även pappa i köket med en 5 meter lång ekskiva. Medans jag var hos pappa så ordnade Magnus och Mattias en överraskning för mig och Cissi. Det blev fint dukat bord med Tacos och levande ljus.  en mycket trevlig kväll med våra älsklingar.


Igår :

Igår var jag och Cissi på torp och handlade hela dagen. Jag fick köpt en hel del smycken, 2 solbrillor och 2 klänningar. När jag kom hem gick jag på Bodycombat med Frida och inte nog med det tog vi en powerwalk på 4 km.

 

Just nu är jag bara hemma på rast så några bilder blir det inte på allt ja köpt det får jag ta tag i imorgon istället.

Av johanna widén - 24 april 2010 11:50

Min dag började med att jag tog hand om tvätten som vi glömde ta igår. Sen gick jag in till stan och handlade mat. Sen blev det en power walk på 45 min. Jag han hela 5 km på den tiden. Nu är maten i ugnen och vi ska strax äta innan Magnus har samling för rugbyn kl ett. När jag kört han dit så åker jag hem till mamma och hjälper henne med veden som ska staplas.


Sen får ja åka hem och duscha en snabbis innan det blir rugbypremiär kl 15,00.  Kom dit och titta vet ja. Och varför inte ta en öl i det fina vädret och titta på matchen.

Efter matchen blir det nog en promenad med Carro och senare ikväll kanske Strandgatan. Cissi frågade om jag var sugen och självklart är jag det, vem är inte det i detta underbara vädret.  


Jag hittade lite vårtecken på min promenad. Videung och såg även vitsippor men dom hade inte börjat blomma ännu.

  

Av johanna widén - 24 april 2010 09:05

 Igår när jag kom hem från jobbet cyklade jag upp till pappa för att hjälpa till med hans nya kök. Det finns en hel del att göra men vi fick gjort mycket igår. Till en början var det jag Pappa och hans kompis som grejade men senare när magnus slutat jobbet vid fyra kom han och hjälpte till han också. Senare kom även Syrran och hennes pojkvänn Jocke och hjälpte till. Sen på kvällen  blev det mat hos mamma. Det är inte  så lätta att laga  mat när man renoverar ett kök så det var uppskattat och välbehövligt med lite mat.


 

Här ser ni en del av allt som ska packa upp.



Änu mer att packa upp.


Det kom några  rejäla skurar med hagel på några sekunder.


Såhär ser köket ut innan vi började hänga upp skåpsstommarna.




Tog även ett kort på min brevlåda jag har gjort till pappa, den har hållit mycket bra och inget klotter på den ännu. Pappas förra blev nerklottrad.  

Av johanna widén - 22 april 2010 09:29

Idag blir det jobb igen så inget intressant att berätta mer än att jag inte kommer hem förrens imorgon morgon när jag går av mitt pass. Imorgon ska jag kanske hjälpa pappa med det nya köket, får se hur morgondagen blir.

ha en bra dag i det fina vädret!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards