Alla inlägg under april 2011

Av johanna widén - 4 april 2011 16:35

Idag har jag varit i skolan och haft första lektionen på Sociologikursen. Det är en lärare från Högskolan som håller i kursen då den ger högskolepoäng. Tror det kommer bli en rolig kurs. Han pratade snabbt, var hyperaktiv och lite flummig.

Just nu sitter jag med psykologitentan har som mål att försöka bli klar med den innan Fredag. Sen ikväll blir det fotbollsträning. Hoppas kunna känna på att spela med boll nu. Foten känns ändå hyfsad även om den inte är helt bra ännu.


Vi håller fortfarande på att letar bil. Har några vi funderar på men vet inte hur vi skall göra ännu. Vill ju ha en som gått så lite som möjligt för ett bra pris.

Av johanna widén - 4 april 2011 16:23

Igår blev det ett spontant besök till squash hallen med Kerstin. kände lite på hur foten kändes, känns att den inte är helt bra men det gick hyffsat.


Sen så styrde jag och Magnus upp lite Go kart. Dret blev vi två, Roger, Lina, Magnus, Timon, Cissi, Kaggen och Jonas. Det var rilktigt roligt. får göras om flera gånger.

Efter det så hyrde jag och Magnus Paranormal Activity 2. jag får nog säga att ettan var läskigare.

 

 


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards