Alla inlägg under juni 2010

Av johanna widén - 29 juni 2010 09:16

Idag blir det jobb som vanligt tiderna 10,00-10,00 imorgon.

 

Jag funderade på om man skulle gå ner till sanden på lördag och kolla fotbollen i öltälten.

Av johanna widén - 28 juni 2010 23:29

Idag har jag, frida, Carro och Cissi varit på botered och solat och badat. Det var faktiskt 21 grader i vattnet.  Hultan, Jessica, Göthe och Rufus gjorde oss sällskap en stund innan vi åkte till sista korpenmatchen innan uppehållet. Matchen slutade 2-2 tillslut. efter det passade jag på att gå till gymmet och köra ett pass.

Och nu är jag hemma och blev precis klar med att lägga upp massor av bilder på facebook. 

Av johanna widén - 28 juni 2010 22:44

Min helg har beståt av midsommarfirande hemma hos mamma. Lördagen blev det till att städa och en liten grill hos mamma. Igår blev det att gassa i solen och titta fotbollen hemma hos Timon.

Jag och Cissi tog ett dopp i hans pool. Det blev även käk på Roma.


Lite bilder från midsommar.

  




På bilden saknas Terre och jessica...



Rebbi och hennes kille Jocke och Alma..  

Alma, Oscar och Hultan...


Cissi, Erika och Johanna...  

 

Oscar

 



  

Jessica tog ton och sjöng som bara den...


 

Älsklingen lånade min krans.

  

Det blev efterfest nere i stan på en bakgård. Här ser ni Max dansa för fullt.


Kristoffer, Hultan och Cissi var också där.


fler kort hittar ni på Facebook. 



Av johanna widén - 25 juni 2010 09:52

Nu är det lite stressigt. Jag ska handla mat bestämma kläder och göra mig iordning,duka borden och fixa med grillar. men Jag ska allt få ihop allt. Måste kila nu. Ikväll blir det midsommar uppe hos mamma i blåsut. Ses där.


Glad midsommar!

Av johanna widén - 24 juni 2010 09:49

Nu bär det av till systemet innan jag åker till Trollhättan för en hemlig sak.  Jag ska berätta mer nästa vecka.


 Sen så ska jag och cissi försöka hitta en midsommarklänning. Nått blommigt sött är vi ute efter. Jag har inte så mycket sött i min garderob. Sen blir det till att bygga upp partytält och dona.

Av johanna widén - 24 juni 2010 09:20

Igår skulle jag slutat kl 10, 00 men jag fick jobba över då  en kollega hade läkartid. Så det blev lite övertidstimmar till kl 12,45.


När jag kommer hem ligger Oskar och Magnus i sängen, de hade vart några hemma hoss oss och druckit lite öl. När de vaknat till åkte vi till Magnus föräldrar och käkade och njöt i solen lite. Jag plockade även lite blommor till min midsommarkranns, får se om de är fina imorgon.


Jag han även med att gå på den planerade Bodypump releasen. Kul med lite nya ävningar. i det nya passet är det en övning som bränner sjukt mycket i rumpan, det gillar vi.


Sen blev det en kvällspromenad med carro i det sköna vädret.


Det blev även bestämt att det blir midsommar hos mig.


Av johanna widén - 22 juni 2010 09:26

idag blir det att jobba, men imorgon blir det ut i solen:) Jag och Cissi tänkte åka och sola någon stans, om någon mer är sugen är det bara att hänga på.  Kanske får med mig älsklingen om han inte har andra planer.

Av johanna widén - 21 juni 2010 21:05

Idag har jag varit en sväng och hälsat på Sunniva som jag inte träffat på ett år då hon numera är bosatt i Leeds (England).


Jag han även in en sväng på överby och fick köpt mig ett hallonrött linne, en klänning på rea hör och häpna det är inte ofta jag hittar nått på rea. Sedan fick jag även tag i en kavaj som jag letat efter ett tag.


 Jag hittade den på Modekungen.se men sen när jag kollade efter den någon dag senare så var den borta. Men nu fanns den på hm. Men otur som jag har var det lite fel i ryggen på den som jag får fixa. Men det ska jag nog få ihop så det ser bra ut. Fick den för halva priset också så 125 kr är som hittat. Den på nätet kostade 800 kr så det var tur den han ta slut.


Sunniva



 


   Pia tittade också förbi


  

sen blev det fika i solen:)

  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards