Alla inlägg under juli 2010

Av johanna widén - 18 juli 2010 13:35


Katta skulle på bröllop igår så jag fick äran att fixa hennes frilla.


Såhär fint blev det  


Flätor på sidan och blommor i håret.



 


 

 

 
  

Av johanna widén - 13 juli 2010 21:39

Igår var det min födelsedag. Och den spenderade jag på jobbet. Inte det roligaset men helt ok. Nu har jag bara torsdag kvar att jobba sen är det semester:)


Idag när jag kom hem från jobbet fixade jag iordning för kalaset. Först blev det kalas med Familjen. Jocke var också med. Sen blev det kalas för vännerna. Det bjöds på jordgubbspaj och glass, kolasås, marsan mm.


Här kommer lite av vad jag fått i present av familjen. Blir mer kalas på Lördag.



Av älsklingen fick jag en extern hårdisk på 1 TB. Blir perfekt att föra över alla bilder på utifall datorn skulle krascha. Sen fick jag även en cykel. En fin röd gammal damcykel. Jag gillar den äldre modellen de är så goa att cykla på. Jag har haft mycket krångel med punktering men nu har jag 2 fungerande cyklar så nu skall jag alltt klara mig.



  

En perfekt liten kylväska för mindre utflykter. Den stora får det platts mycket öl och mat i haha...


Jag fick även denna väska.



  

Robyn gillar jag skarpt.


Jag fick även denna fina kavajen.

  

Detta fick jag av vännerna. En sjal, ring, mascara,parfym, halsband, presentkort på helkroppsmassage, en slags träningsboll för handlederna.

kanon presenter alltihop  

Av johanna widén - 9 juli 2010 21:15

När jag var i göteberg med Magnus och Oscar för ca 1 månad sedan hittade jag denna klockan på Hollywood fast i alla färger utom vitt. Jag har länge tänkt beställa en med det har bara inte blivit av men nu har det blivit gjort.

Den kommer nog nästa vecka någon gång.








Av johanna widén - 9 juli 2010 20:04

Idag har jag vart på hemakväll och köpt en 3-dagars biljett till Vänersborgsfestivalen. Får se vilka som joynar mig. Torsdagen och Lördagen skall jag garanterat  dit.  


  

Av johanna widén - 9 juli 2010 19:55

Idag har jag spenderat dagen på ursand med Martina, Safije och Carro.  

 

jag har även vart en sväng på Gymmet. Jag behövde får bort träningsvärken från gårdagens benpass.

 

 

  

Safije tyckte hon behövde fixa frillan för att vara med på kort.


Söta Safije posar...

Av johanna widén - 7 juli 2010 10:43

Igår blev det att åka till Götete igen men denna gången för liseberg. Vi åkte dit med Katta, Micke,Emelie och örnberg. en helt klart lyckad heldag på liseberg.

     



  



 


 


 


     


      


 

Magnus var inte lika sugen på en puss som jag, hehe




Strax innan vi åkte hem fick Magnus sin efterlänktade kexchoklad. Men jag lyckades inte få min Plopp:(

Av johanna widén - 7 juli 2010 10:35

I måndags var jag, Magnus och Oscar i gbg för att provköra lite Mini Coopers.

  Det är defenetivt en bil både jag och magnus vill ha i framtiden. Super go att köra. Men så småningom får det nog bli combimodellen (Clubman).


Sen han även jag och Syrran mötas upp i Gbg för att köpa presenter till Rebbi som fyller år idag.




  

Av johanna widén - 2 juli 2010 09:38

Nu bär det av mot jobbet. Hemma igen imorgon. Hoppas på en lugn dag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards