Alla inlägg under maj 2010

Av johanna widén - 22 maj 2010 08:45

Idag blir det dop i bengtsfors. Min syslings Sixten skall döpas. ha en bra dag kram

Av johanna widén - 22 maj 2010 08:35

Igår slutade jag jobba kl 10.00 efter det blev det en fika med Carro för att sen åka till överby med syrran och hennes kompis. Vi skulle hotta en klänning för hennes skolavslutning, det var inte det lättaste men det löste sig tillslut. Det blev även ett Cardio pass på gymmt. Sen blev det käk på Italia innan Jag och Carro mötte upp Magnus för att gå på bio. Det blev Prince of persian. Det var en bra film enligt mig.


  

Av johanna widén - 20 maj 2010 09:36

Då bär det av mot jobbet. Jag är tillbaka imorgon. Hoppas på ett lungt arbetspass trots mycket på schemat. 

Av johanna widén - 19 maj 2010 19:55


Lite mörk bild men såhär ser den ut för tillfället:

  

Av johanna widén - 19 maj 2010 19:49

                  +           



Idag har det blivit en powerwalk i det underbara vädret. Det blev en timmes powerwalk med Frida och inte nog med det så blev det en timmes bodypump på det. Nu ska jag tillbaka till målandet.

Av johanna widén - 19 maj 2010 16:02

Vi har börjat måla målningen på väggen i dag. Såhär såg det ut när vi precis började.


Jag kom precis hem från birgit stuv. jag har handlat lite dragkedjor.

  

Första dagen för iår man kunde gå barbent utan att frysa.  


Det här handlade jag. Jag ska göra ett halsband. Nu ska jag ut på balkongen i solen innan frida kommer. Vi ska ta en lång Powerwalk.

        

Av johanna widén - 18 maj 2010 20:06


Dagens


Dagens på gymmet.

     

    + Core

 Idag blev det Spinning 55 min och ett Core pass på 30 min.

Av johanna widén - 18 maj 2010 15:40


Här kommer lite bilder  från helgen men det kommer fler. Dessa korten kommer från min kamera så därför har jag inga bilder från krogen iom att jag inte tog med mig systemlkameran ut. Så så fort jag fått bilderna från cissi kommer det mer bilder. Igår blev det att åka till jobbet för att jobba mitt sovandejour pass och morgonpasset. men nu är jag ledig. jobb på Torsdag igen.

 

 

 

17 maj

Alla var finklädda och hade folkdräkt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards