Alla inlägg under mars 2010

Av johanna widén - 31 mars 2010 14:28

 

 

Här är en ett foto på mig för ett år sedan. Jag har blivit jätte sugen på att spara ut mitt hår igen, vill ha mitt längre vågiga hår. Men vill ha längre än vad ni ser på bilden.

 

 

 

 

 

Onsdag:

 

 

kl 10.00 kom jag hem från jobbet och fick krypa ner hos älsklingen för jag sov inte så mycket inatt. Har även klippt Oscar hår med både sax och trimmer. Nu ska jag strax cykla iväg till Mamma och hämta min keps och några papper till en ansökan hon ska skriva ut. Sen blir det Styrketräning + Zumba kl 17.00



Tisdag:

 

Jobbat ett dygn.

  

  

Måndag:

  

Jag började dagen med ett pass på gymmet   för att sen gå på sista lektionen på fotokursen. Det vi gick igenom har jag lärt mig på gymnasiet men var några år sedan jag läste dom kurserna så behövde friska upp minnet.

Sen så åkte jag och hämtade Oscar för vi skulle hämta Magnus på jobbet för att åka och storhandla på willys.

 

 

Söndag:

 

Jag har tyvär inte hunnit blogga sedan helgen. I Söndags tränade jag och sen skulle jag och Cissi se på när gubbarna spelade innebandy, men när vi kommer dit så är det ingen match. Den har tydligen blivit framflyttad och det skulle ha kommit ett mejl till Linus men det hade han antagligen inte sett. Så grabbarna åkte till Ahallen och spelade lite och jag och Cissi åkte och handlade mat.



 



  

Av johanna widén - 28 mars 2010 16:45

  

Linne från Weekday.


  

Klänning från Rut m.fl


    

 Sjal från Zara


Strumpor från Carlings.

 

Det belv även 2 st strumpbyxor. Ett par prickiga och ett par

svart randiga. Jag har en viss förmåga att dra sönder dom så det är lika bra att köpa på sig några stycken så man har.

Av johanna widén - 28 mars 2010 16:10


   Gårdagen började med att jag och Älsklingen åkte en sväng förbi mamma för att hälsa på för Mormor var nämligen där. Sen bar det av till Göteborg för shopping. Magnus hittade massor av fint. vad jag hittade ska jag visa er aldeles starx.

Vi käkade lunch på en thairesturang. Mycket gott.

 



Vi han även förbi syrran en sväng. Hon fick äntligen kontrollen till dvd:n som hon har fått låna av oss. Lite lättare att kunna byta språk och stoppa filmen.

 



  Senare på kvällen anlände Lollo och Nicklas för att gå och käka med oss före bion.



Jag och Lollo

 


Det blev pasta kycklinge för min del.




    

Magnus mat.

 


              

Det blev även efterrätt. Jag tog 3 sorbe kulor och magnus tog Cheescake med Hallon, Den var väldigt god  

 

 

 

 

 

 


 

Kvällen slutade med Alice i underlandet på 3D.





Av johanna widén - 28 mars 2010 15:53

  Hemma efter ännu ett skönt pass på gymmet.

Av johanna widén - 27 mars 2010 10:28

Idag ska jag och Älsklingen åka till gbg. Men först ska vi hem till mamma och hälsa på för Mormor är där. Sen åker vi till Gbg för att shoppa och att träffa syrran en sväng. Sen ikväll kommer Lollo och Nicklas så ska vi käka lite och sen gå på Bion.

 

Kommer med bilder och så imorgon. Ciao

Av johanna widén - 25 mars 2010 17:16

Just nu är jag hemma på lunchrast så hinner inte blogga så mycket. Vi ses imorgon istället. Då ska jag slinga Cissis hår,ombesikta bilen,träna och äta våfflor med älsklingen och storhandla. Iom att jag jobbar idag och inte kan äta våfflor som alla andra idag.

Av johanna widén - 24 mars 2010 19:20

Idag har jag varit på mitt första Zumbapass. För er som inte vet vad det är är det dansinspirerad träning med influenser från Salsan,samba,reggae mm med mycket höft rörelser. tror det blir roligare desto fler gånger man går kändes lite konstigt att  dansa när man är van med kettelbell och spinning och såna träningsformer. här kommer ett litet klipp med Zumba.



http://www.youtube.com/watch?v=tm7DyRjtWRc&feature=browch

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards