Alla inlägg under augusti 2010

Av johanna widén - 21 augusti 2010 12:13



Gårdagen blev inte riktigt som planerat.


Den började som planerat med att jag , Magnus ,Rebbi och Jocke  åkte till Resteröds lager i Ljungskile. Efter det skulle vi åkt till Torp och tittat lite men vi bestämde oss för att åka till Liseberg istället. Vi har pratat på det tidigare i sommar att vi skulle åka dit med syrran och Jocke men det har inte blivit av. Dessutom skulle magnus bror Jonas och zandra dit så vi blev ett gött gäng. Under dagen kom syllan också dit med Sophia.



 kvällen avslutades med att vi tittade på Hoffmaestro en sväng dom spelade nämligen på Liseberg, vilket vi inte viste om förrens vi var påväg till Gbg. Vi spelade även lite granna och Magnus var på hugget igår. Han vann en store kexchoklad, en stor Dumle och en liten gott och blandat påse och Daim. Jocke lyckades vinna en stor Toblerone.

 

 

 

Magnus och Jocke

  Strax innan Magnus vann Dumlen. Bilden är lite suddig pga att jag inte hade med kameran iom att det inte var planerat att vi skulle åka till Liseberg.


Vi hade tur med vädret till en början men sen bröt det loss. Det regnade masssor så vi var tvungna att köpa var sin Chiabata som magnus kallar dom.


  




jag skulle ha åkt till Stugan igår men det blev inte så iom att vi kom hem såpass sent. Jag  skulle hjälpt till med att röja upp nere vid sjön.  Det känndes onödigt att bara åka dit över dagen idag så det får bli en annan dag.

Av johanna widén - 17 augusti 2010 09:19


Idag blir det första arbetspasset efter semestern. Känns väll inte superkul men ska bli kul att tjöta lite med min brukare och se vad som hänt.

Av johanna widén - 16 augusti 2010 21:42

Idag har jag och Magnus varit i smögen där familjen Andersson har hyrt en stuga några dagar. Jag lyckades komma hem utan att ha shoppat något men däremot Magnus fick bla ett par converse och några t-shirts med sig hem.


  

Av johanna widén - 16 augusti 2010 21:25



Glömde även visa mitt fina linne från Lindex som jag köpte förra veckan. Det syns inte på bilden men det är transperent upptill på linnet.


  

Av johanna widén - 16 augusti 2010 21:18

          



Skor från Din sko.




Det blev ett par sådana här fån Scorett.




Av johanna widén - 3 augusti 2010 20:11

Min dag:


1.  Idag har jag städat lägenheten inför förfesten på Torsdag.

 

2. Fixat  lite presenter som älsklingen ska få när han kommer hem från jobbet kl 22.


3. Klippt gräset här hos Mamma. Jag har inte sagt det att vi har varit husägare i snart 2 veckor nu. Så då ingår det att klippa gräset. Mamma är på stugan tills vidare. Får se när hon kommer hem. Vill inte flytta hem nu när man fått försmak att bo i hus.


4. Nu blir det dusch och fixa käk till magnus kommer från jobbet. Vi ska fira våran 2 års dag imorgon. Vet inte vad vi ska göra men nått blir det. Så avslutar vi morgndagen med att se på 21 generation på sanden.

Av johanna widén - 3 augusti 2010 20:05

Idag har jag och Magnus varit tillsammans i 2 år. Det känns som det alltid har varit vi två.  Tiden går fort när man har roligt. Älskar min Älskling så mycke. Jagt känner mig nykär igen.  



Av johanna widén - 3 augusti 2010 19:55



Jag har ett tag velat ha sådana här skor. Jag hittade dessa på Nilson skor.  Närmsta nilson skor ligger i Göteborg så jag beställde hem dessa idag. Jag hoppas dom kommer passa.


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards