Alla inlägg den 11 maj 2010

Av johanna widén - 11 maj 2010 17:32



Måste bara visa er denna bilden från i Lördags. jag skulle ta kort på Julle och Lisa men det blev mer fokus på den gäspande killen. det ser lite små roligt ut.

  

Av johanna widén - 11 maj 2010 17:26

Idag har jag och Magnus varit i vargön och käkat i förmiddags. Jag har haft Frida på besök vi satt p balkongen och försökt njuta av solen men det var svinkallt iom att det blåste småspik. just nu håller jag på att fixa Linneas present. Det är nämligen namngivardag på Torsdag för henne. Det blir inget dop för hennes del. Jag skulle inte heller döpt mitt barn så jag förstår deras val.

jag kan inte säga vad det är men ni ska få veta på Torsdag. Vill inte riskera att hennes föräldrar ser vad hon ska få.


Senare ikväll Blir det gymmet en sväng och ett spinningpass.


Av johanna widén - 11 maj 2010 17:11

Måndagen började med att jag slutade jobbet och Tog bussen till Överby för att hjälpa Cissi välja glasögon. magnus och Timon var också där en sväng så det blev att vi gick runt och kikade med dom. Vi käkade även på briggen innan Magnus åkte till Jobbet. Efter det blev det korpenmatch. Här ser ni vilka som var och hejade på  Ben  d´over. Det blev förlust denna gången också men inte med mer än 2-0. en klar förbättring sedan första matchen. 



  


Det blev även en sväng till gymmet och sedan 5 km powerwalk med Frida.

  

     



Av johanna widén - 11 maj 2010 16:59

Har inte hunnit med bloggen på några dagar för det har varit fullt upp. 

Kan börja med att säga att i lördag kväll efter Arenan blev det käk hos Mamma innan jag åkte och mötte upp Jessica och Sandra som skulle våldgästa Gruntman.


        




Vi hamnade på Väners


     

Sandra och Johan+ 2 till av hans vänner som inte kom med på kort.


Senare på kvällen när Magnus kommit hem från matchen i Sthlm så  körde jag han,Robin och en till kille  till Trollhättan.


Sen var det bara hem i säng för att jobba söndag.





Ovido - Quiz & Flashcards