Alla inlägg den 13 maj 2010

Av johanna widén - 13 maj 2010 20:04


  

Linnea testar sin nya racerbil...

 


    

Linneas fadrar och föräldrar.


Av johanna widén - 13 maj 2010 19:54

För någon timme sen kom vi hem från att ha varit på lite festligheter i Trollhättan för Linnea. Sven-olof och Anna blev nöjda över presenten så det var lyckat. jag har nyss kommit hem från en powerwalk på 6 km. Den sista km blev det att jogga.

Det känns så bra att ha kommit igång med träningen även om jag är lite små förkyld, men än så länge har jag inte blivit värre. Om jag inte hinner med att träna så får jag apstinens. så nu är jag verkligen igång igen:) 

  

Av johanna widén - 13 maj 2010 11:24

Idag håller vi på att tvätta för fullt. Massor av tvätt då vi tvättar alla träningskläder och arbetskläder mm.  



 Men kl 14.00 bär det av till Trollhättan för namngivardag för lilla Linnea. Våran present blir en tavla på Linnea här ser ni orginalet.

  


  

  

Ovido - Quiz & Flashcards