Alla inlägg under september 2010

Av johanna widén - 15 september 2010 12:21

 

 

Grattis!!!

 

 

 

Jag vill bara säga ett stort Grattis till Martina, Marcus och lilla Safije. I måndags kom deras nya familjemedlem till världen efter mycket väntande.  Det blev en (liten) pojke på 4640 g och 53 cm lång.

 

  

 

 

Av johanna widén - 12 september 2010 21:35

En skön söndag. Jag har varit ute och gått i det fina vädret det blev några kort på vägen också. Sen har jag även vart på gymmet med Kerstin. sedan  åkte vi  till vargön och kolla när Lasse hade korpenmatch i innebandyn.





Lång slutartid.

  

Av johanna widén - 11 september 2010 20:29

Idag har jag varit med pappa i Åmål på middag hos Gun-inger farfars fru. Nu är jag hemma och ska strax dra mig till Lina och Magnus för lite fotboll. Ska även kanske köra Magnus och gubbarna senare ikväll.

Av johanna widén - 10 september 2010 17:57

Min dag började me att jag och Lina gick på spinningpasset. Vi var heltslut efter passet vilket jag har känt av hela dagen. Kroppen är utmattad. En skön känsla. Jag vet inte vad som händer ikväl,l får ta det som det kommer.

Av johanna widén - 9 september 2010 23:58


Idag har vi blivit klara med arbetet i skolan så imorgon är jag ledig  

Min kväll slutade med att jag cyklade bort till Lina från klassen. Det blev te, kex, ost och Idol.


Lina.


Tack för en mycket trevlig kväll.

  

Av johanna widén - 8 september 2010 23:36

Nu blir det sängen med gott samvete efter en dag i skolan och riktigt hård träning och ett kvällsbesök av Carro. Imorgon blir det basgruppsarbete med klasskompisarna i min grupp. Förhoppningsvis hinner vi klart imorgon så vi får Fredagen ledigt.  

Av johanna widén - 8 september 2010 23:14

Idag har jag varit på ett nytt pass på motionspalatset. Jag Kerstin och Katta var där ihop och provade. Jag viste att det var ett tufft pass men inte så tufft som det var. Jag blev svimfärdig efter för att jag hade tagit ut mig så. Så jädra skönt att träna på det sättet ibland. intensivt och jobbigt.




Här är vad vi tränade. Vi var 3 min på varje station. TRX är snören som hänger från taket som man gör armhävningar med och andra övningar.  Jag kommer garanterat att träna detta passet flera gånger.


1. TRX bröstpress- TRX rodd

2. Marklyft- Situps med medicinboll

3. Rodd 3 min intervall

4.Kettelbells swing-rumplyft med boll

5.medicinboll kast mot vägg-Burpees

6.intervall löpning

7. armhävning Trx ben mot mage-högt ryggdrag i TRX



Trotts att jag kände mig såhär efter passet, kommer jag att garanterat gå på detta passet fler gånger.

  

Av johanna widén - 8 september 2010 23:05

Jag har varit väldigt dålig med bloggandet det senaste men jag har helt enkelt inte orkat ta tag i det.


För de som inte vet har jag börjat skolan. Är inne på min andra skolvecka. Det känns roligt och intressant. Den enda nackdelen är pengarna. Att inte kunna köpa allt jag vill längre. Har därför ett shoppstopp på en månad nu. Jag ska bevisa att jag klarar mig utan att shoppa på en hel månad. Jag var med Frida på överby idag. Det gick bra fast jag hittade två saker som jag ska köpa när stoppet är över, hoppas bara att de finns kvar då.

 

Jag är inne i en skjort period just nu, här ser ni leopard skjortan jag ska köpa när stoppet är över.


Hittade även en go lång skjorta att mysa i i vinter.

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards