Alla inlägg under maj 2010

Av johanna widén - 31 maj 2010 20:58

Matchen slutade 1-1


 

  Bea, Hultan och Johanna var och kollade matchen.

 


Även jag madde och Frida var där.

  

Av johanna widén - 31 maj 2010 20:29


Idag har jag och Magnus varit uppe på Sven-olof och Annas stuga hela dagen och byggt staket. Det har varit skönt att vara ute i solen och få lite färg. Jag har dragit på mig en förkylning så orken kunde varit bättre. Men vi kom ialafall en bit med staketbygget.


 

Stolpar och reglar börjar komma upp.

 

Arbetshandkarna på...

 

Magnus.

 

Linnea trivdes ute på uteplatsen, men när staketetblir färdigt kan hon krypa runt som hon vill.

  

Av johanna widén - 30 maj 2010 11:22

Nyss hemkommen från jobbet. Nu bär det upp mot dal. Närmare sagt till ed. Det blir käk med familjen och hälsa på Mormor och Morfar och Farmor. Det är ju Mors dag idag som dom flesta antagligen redan vet.


ha en bra mors dag...

Av johanna widén - 29 maj 2010 16:16

igår blev det lite häng här hemma innan jag cissi, Jessica carro, Magnua och Robin knatade ner till promen. Där mötte vi  erika och hennes systrar+ Bea.

En trevlig kväll trotts att vädret inte var det bästa men uppehåll var det ialafall.


Just nu är min rast sluta så måste åka tillbaka till jobbet. tillbaka imorgon och fira lite mors dag.

ha det

Av johanna widén - 28 maj 2010 13:47

Angående tanden så blev det en hel del bedövning och den sitter fortfarande i. Det skulle ha gått bort nu men det har inte släppt riktigt så det blir till att vänta med att äta någon timme till. Jag kan säga att det är inte den skönaste kännslan att vara bedövad i både tungan och läpparna.



Just nu blev jag precis klar med halsbandet jag började med förra veckan. det var lite pyssel att få till det men nu är det klart.



Baksidan blev inte så snygg så jag sydde dit svart tyg.



  


  

  

Av johanna widén - 27 maj 2010 23:46

Iom att jag antagligen inte kan/får träna imorgon när jag dragit ut tanden så blev det ett till pass idag. Det blev en kvällspowerwalk  och en springtur. Jag sprang 3 km och gick ungefär 2 km.  Om det inte gör för ont imorgon och jag får stopp på blödandet efter tanden ska jag nog klara av lite träning imorgon ändå.


Ser verkligen inte fram emot att sätta mig i den stolen. Jag hatar sprutor och tandläkaren men det måste bli gjort.



  

Av johanna widén - 27 maj 2010 18:52



  

        


Av johanna widén - 27 maj 2010 16:04

Idag blev det ett bodypump pass för orken att träna gymmet idag var inte på topp. Men skönt att ha tränat i vilket fall. 


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards