Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av johanna widén - 14 augusti 2011 00:44

 


   

 Annie har jag inte träffats sen vi gick i Gymnasiet för 6 år sedan, jättekul att ses igen.

  Pia var också där.  


  Såhär såg jag ut.


  Brudparet och brudnäbbarna.


       

Utsikten från kyrkan.


      Deras färdmedel till festlokalen.


    Sunniva visar ringen.


    Bruden stog för lite av underhållningen unde kvällen.

 

Isabella och hennes kille.


   

Av johanna widén - 14 augusti 2011 00:35

Känns som jag har bott på jobbet denna veckan. skulle gjort ett pass i måndags bara men bytte ett pass så jag gjorde onsdagsdygnet mot nästa veckas torsdagspass. då är det nämligen derby match mot VIF och det vill man inte missa, det är nått s peciellt med derbyn. men sen blev jag även inbeordrad att jobba igår. Jag har ändå hunnit med lite på mina två lediga dagar. Fikat med Emma och tittade in hemma hos henne hur hon bor. har även hälsat på hemma hos Malin  och hon bor också supersnyggt. Träningsmatch mot Henån var det i Tisdags. jag var jätte nära att göra mål på volly på den enda hörna jag var uppe på. hade vart så kul om jag gjorde mål, inte varje dag jag som vänsterback har den möjligheten. 


Har också hälsat på Jonas, Zandra och deras lilla nyfödda dotter Alva. supersöt och pytteliten.


Fredag:

Igår när jag slutade jobbet vid 21 tiden åkte jag till vargön för att fira roger som fyllde 25. blev även en sväng på tg med lillen. vi träffade bla Malin och Kerstin där.


Lördag: :

idag har jag gassat i solen på min FATBOY verkligen älskar den. Tog med mig den till korpenplanen och gassade när de andra spelade lite boll.

Efter det åkte jag till Jessica för att hjälpa henne med sitt hår. Och nu ikväll har jag och Lina käkat tacos och kollat film. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

  • bloglovin

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards